ZDRAVO BIO!
Fitness savjeti Izdvojeno

Možete i kod kuće: Vježbe sa štapom za čvrst stomak

S ciljem oblikovanja čvrstih trbušnjaka i jačanja mišića tzv. core-a, uobičajene vježbe za stomak zamijenite zahtjevnijim trbušnjacima sa štapom. Razvijte koordinaciju, fleksibilnost i mobilnost čitavog tijela, i zadajte  mu nove izazove.

Broj serija i ponavljanja: izvedite dvije serije od 8-10 ponavljanja pojedine vježbe s pauzom od minut između serija.

Disanje: izdahnite na usta pri otporu, te udahnite na nos u drugoj fazi vježbe.

Ležeći položaj na leđima:

  • trbušni pregib s provlačenjem bedra iznad i ispod štapa (naizmjenično obje noge)
  • potkoljenica natkoljenica pod pravim uglom od podloge, pridržavanje štapa ispod natkoljenica – podizanje u trbušni pregib + bočni otklon u obje strane
  • štap iznad poda u produžetku ramena – podizanje kukova
  • pridržavajući jedno bedro sa štapom – spuštanje, fleksija, ekstenzija i podizanje suprotnog bedra (obje strane nekoliko puta)

Sjedeći položaj:

  • sunožno prebacivanje bedara iznad i ispod štapa
  • veslanje s naizmjeničnim opružanjem/pregibom bedra
  • „V izdržaj“ s bedrima iznad štapa

Za što uspješnije rezultate, izvedite trbušnjake sa štapom najmanje 3x nedeljno u već gore navedenom broju serija i ponavljanja.

Izvor: www.fitness.com.hr

Related posts

Pesticidi u hrani – Gdje ih ima i kako ih eliminisati?

admin

Superhrana za detoksikaciju i podizanje imuniteta

admin

Ovo treba da uradite svaki dan ako ste dugo za računarom: dvije mudre za istezanje dlanova i prstiju

admin

Leave a Comment