ZDRAVO BIO!
Izdvojeno Medicina

Medicinska dijeta

Medicinska dijeta ima relativno jednostavan jelovnik, a omogućava gubitak 15 kilograma u 15 dana.

Medicinska dijeta naziv je dobila jer se navodno primjenjuje kod srčanih bolesnika, koji prije operacije trebaju smršati, a da ne izgube na snazi. Ovom dijetom u pet dana možete izgubiti između 2 i 5 kg, a u 15 dana između 10 i 15 kilograma.

Pritom se nećete osjećati iscrpljeno i slabo, jer dijeta osigurava dovoljan unos vitamina i minerala.
Medicinska dijete ponavlja se tri puta po pet dana ( ili manje ako želite izgubiti manje kilograma). Ako želite izgubiti više kilograma, nakon svakih 15 dana dijete trebate napraviti petnaestodnevnu pauzu, pa tek onda ponovno nastaviti s posebnim režimom prehrane.

Primjer jelovnika:

Dan 1.

Doručak: pomorandža, 4 krekera, šoljica nezaslađene kafe ili čaja.
Ručak: pomorandža, kuvano jaje, pola šoljice jogurta.
Večera: 2 paradajza, 2 kuvana jaja, krastavac ili pola zelene salate.

Dan 2.

Doručak: pomorandža, 4 krekera, šoljica nezaslađene kafe ili čaja.
Ručak: pomorandža, kuhano jaje, pola šoljice jogurta.
Večera: pljeskavica (125 g mljevenog mesa), pomorandža, paradajz, 4 krekera, šalica nezaslađene kafe ili čaja.

Dan 3.

Doručak: pomorandža, 4 krekera, šoljica nezaslađene kafe ili čaja.
Ručak: pomorandža, kuvano jaje, pola šoljice jogurta, zelena salata ili 2 krastavca, nezaslađeni napici.
Večera: pljeskavica (125 g mljevenog junećeg mesa), pomorandža, 4 krekera, šoljica nezaslađene kafe ili čaja.

Dan 4.

Doručak: pomorandža, 4 krekera, šoljica nezaslađene kafe ili čaja.
Ručak: 125 g nemasnog sira, paradajz, 4 krekera.
Večera: pljeskavica (125 g mljevenog junećeg mesa) 4 krekera, 2 paradajza, jabuka.

Dan 5.

Doručak: pomorandža, 4 krekera, šoljica nezaslađene kafe ili čaja.
Ručak: 200 g kuvane ribe ili piletine, 4 krekera, paradajz.
Večera: 500 g kuvanog povrća, kuvano jaje, paradajz.

Napomene:

Pljeskavice pecite na teflonskom tiganju.

Svježi paradajz možete zamijeniti kuvanom.

Namijernice na jelovniku trebate uzimati u tačno određenim količinama i redom kako je napisano. Obroci se ne smiju preskakati.

I za kraj imajte na umu da niti jedna dijeta nije apsolutno dobra za vaše zdravlje. Stoga, prije nego se posvetite “novom” režimu prehrane, potražite savjet svog lijekara.

Izvor: portal-ordinacija.hr

Related posts

Imate li zdrav odnos sa hranom?

admin

Može li šetanje biti efikasnije od napornih treninga?

admin

Štitna žlijezda – Prvi znaci bolesti i prirodno liječenje

admin

Leave a Comment