ZDRAVO BIO!
Fitness savjeti Izdvojeno

Koliko treba da vježbate ne biste li skinuli pola kilograma?

Istina ponekad zaista boli.

Treninzi snage, kardio treninzi i izbalansirana ishrana su savršena (i jedina) formula koja će vam omogućiti da postignete ono što želite – da skinete višak kilograma, budete zdravi i lijepo izgledate.

Ali, nije uvijek lako odrediti koliko vam je potrebno kojih vježbi. Recimo, koliko vam konkretno treba kardio treninga da biste smršali? Ili, još preciznije, koliko vam je kardio treninga potrebno da biste skinuli pola kilograma za nedelju dana?

Odgovor bi mogao da vas iznenadi. A možda i da vas razočara, jer da biste skinuli samo pola kile viška (a toliko dobijete čas posla), moraćete ozbiljno da se pomučite, prenosi PopSugar.

Ostin Lopez, personalni instruktor kaže da bi za početak trebalo da budemo svjesni kako funkcioniše naše tijelo.

“Pola kilograma masti ima 3.500 kalorija, i to je broj kalorija koje bi trebalo da ‘potrošite’ ne računajući one koje inače trošite, da biste skinuli pola kilograma viška”, objašnjava on.

Koji trening troši 3.500 kalorija nedeljno? Pa, imate nekoliko opcija:

  1. Jedna kardio sesija od 30 minuta u toku dana, tokom sedam dana, uz zdravu ishranu i kalorijski unos koji odgovara vašim godinama i tipu građe.

2. Kardio treninzi u trajanju od 30 minuta pet puta nedeljno, uz redukovanu ishranu.

3. Kardio trenizi u trajanju od 30 minuta od “nula do tri” puta nedeljno, uz ishranu koja podrazumeva unos minimalnog broja kalorija.

Možda vam treća opcija djeluje kao najmudriji izbor, ali Lopez kaže da je takav pristup skidanju viška kilograma nezdrav i da vrlo brzo prestaje da “djeluje”.

Sa time se slažu i drugi fitness stručnjaci i personalni instruktori. Mahri Relin, koja godinama radi kao personalni trener, svojim klijentima preporučuje da se posvete kardio treningu pet puta nedeljno, u trajanju od 30 do 45 minuta.

Ketrin Greiner, koja radi sa brojnim slavnim klijentima preporučuje ili kardio vežbe u istom trajanju, ili kardio trening visokog intenziteta u intervalima (HIIT) za koji je dovoljno izdvojiti 20 minuta u toku dana.

Ali, Greinerova podsjeća da je najvažnije da se ni u čemu ne pretjeruje.

“Kardio treninzi mogu da nas izgladne toliko da ako pokleknemo, nadoknadićemo sve izgubljene kalorije, a vrlo se često desi da unesemo i koju više. Uz to, ako nametnete sebi suviše intenzivan ritam kardio treninga, izmorićete tijelo, lošije ćete spavati jer ćete preći onu granicu ‘zdravog’ umora, pa se može desiti i da nabacite koji kilogram, umjesto da skinete višak”, zaključuje ona.

Izvor: www.elle.rs

Related posts

7 načina za top imunitet

admin

Trikovi koji će pomoći vašem zdravlju i ljepoti: 6 načina da bolje spavate

admin

10 namirnica koje pomažu u borbi protiv bora

admin

Leave a Comment